www.coop.cz homepage magazínů
Zákaznický magazín
 Číslo 3/2004
*Vybráno z obsahu...
*Úvodník
*Jablka - jaká by měla být
*Víte, co jsou privátní
značky?

*Lunární kalendář Krásné
paní - září

*Kouzlo vídeňských
kaváren

*Lunární kalendář Krásné
paní - říjen

*Sójové omáčky
*Broskve
*Česnek
*Lunární kalendář Krásné
paní - listopad

*Tunisko v pohádce tisíce
a jedné noci

*Arabská pouštní kuchyně
*Recepty arabské
kuchyně

*Historie družstevnictví
*Kuchař světových celebrit
*Kečup je gastronomický
zázrak

*Děkujeme ti, ó prase
*Vybíráme
a konzumujeme masné
výrobky

*Knedlíky a nákypy
*Šampony a kondicionéry
*Horoskopy Ivany Reginy
Sádlové


*Základní informace

 Archivy Zákaznického
 magazínu
*Potraviny
*Stavebniny

 Víte, co jsou privátní značky?
Ne každý z vás asi ví, co to znamená, když se řeknou "privátní značky". Můžeme vám však zaručit, že stoprocentně každý se s nimi setkává při každém svém nákupu. Privátní značky jsou totiž ty, které si obchodní řetězec nechává vyrobit "na zakázku" pro své zákazníky, aby jim mohl nabídnout opravdu to nejlepší. Jejich výhodou je záruka vysoké kvality a zároveň výhodná cena. COOP Centrum družstvo zahájilo již v roce 1999 projekt privátních značek, k nimž navíc stále přibývají další řady.

privátní značky coop

V současné době se můžete v prodejnách Jednota a Konzum v celé naší republice setkat se třemi řadami privátních značek. Tou základní je značka COOP Klasik, kterou si snadno vybavíte díky tradičnímu bílo-oranžovo-zelenému obalu s označením loga "Náš výrobek pro Vás". Jedná se o zhruba 90 výrobků s nízkou cenou a standardní kvalitou. Jsou určeny méně náročným spotřebitelům, kteří dávají přednost nákupu zboží za co nejnižší cenu při standardní kvalitě.

Druhou skupinu privátních značek představuje řada COOP Premium, jež je synonymem nejvyšší kvality. Oproti jiným značkovým prémiovým výrobkům se však odlišuje svojí výhodnou cenou. Výběrové značky této řady jsou určeny především náročným spotřebitelům, kteří na našem trhu vyhledávají opravdu kvalitní zahraniční výrobky, a také těm, kteří se orientují na mezinárodní značky. Obal těchto zatím 19 výrobků snadno poznáte podle pečeti "Coop Quality Euro" neboli ochranné známky zlaté barvy, jíž je označen.

privátní značky coop

Třetí, a nejnovější řada privátních značek COOP, je COOP Quality Standard u nonfood neboli nepotravinářského zboží. Jedná se o nové označení kosmetiky, čisticích a pracích prostředků, dámské hygieny, dětské kosmetiky, výrobků pro domácnost, hobby a elektro výrobků. Tento nový program privátních značek v sobě nese neviditelné označení "Výrobek je pod stálou kontrolou skupiny COOP". Všechny výrobky této řady nabízí spotřebitelům moderní značkový výrobek, který je ovšem při porovnání ceny s jinými značkovými výrobky výhodnější. Je určen těm zákazníkům, kteří chtějí kupovat kvalitní české značkové výrobky, ale přitom nechtějí vydávat zbytečně peníze za známé, ale drahé značky. Důležitým aspektem je zde také právě garantovaná kvalita, jež je vyjádřena na obalu logem "COOP Quality Standard" modré barvy. Tato řada obsahuje v současné době přibližně 40 výrobků, ale do začátku roku 2005 dosáhne až 200 výrobků.

privátní značky coop


cara
© 2001 - 2004 COOP Centrum družstvo
Realizace DELEX s.r.o.

Zákaznický magazín 3/2004

 Starší vydání
Zákaznický magazín 2/2004 2/2004

Zákaznický magazín 1/2004 1/2004