Slavnostní vyhlášení výsledků letošního 1. ročníku soutěže se konalo dne 12. března 2003 v prostorách Andel's Hotel Prague na Praze 5. Jednou z 82 přihlášených publikací byl také Zákaznický magazín Potraviny. Objevil se tu po boku přihlášených publikací vysoké úrovně společností velkých jmen jako je Česká pojišťovna, Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, McDonald's, Český Telecom nebo RadioMobil.

V odborné porotě pro hodnocení publikací zasedly kapacity svého oboru - fotograf a dlouholetý vedoucí oddělení fotoreportérů Mladé Fronty DNES Herbert Slavík nebo grafik a ilustrátor Vladimír Nagaj. Dalším známým jménem v porotě byl šéfredaktor časopisu Strategie Vladimír Bystrov, zástupce České marketingové společnosti Jan Herzmann, zástupce Marketingového klubu ČR Jiří Prošek, výkonný ředitel Asociace Public Relations agentur Luděk Kraus a porotu uzavíral předseda PR Klubu Marek Hlavica.
Kritériem hodnocení tištěných firemní publikací v soutěži Zlatý středník bylo, mimo jiné jednotný grafický styl, jazyková úroveň, žánrová pestrost, úroveň fotografií a ilustrací, kreativita, přehlednost a vyváženost témat.

A jak tedy dopadlo slavnostní vyhlášení vítězů? Vavříny vítězství si odnášejí nejenom tři nejlepší tištěné firemní publikace (Volvo auto, T-Mobile, ČSA Revue), ale mezi oceněnými Certifikátem profesionální úrovně je i Zákaznický magazín Potraviny. Nám nezbývá nic jiného než pogratulovat a těšit se na podobné další úspěchy!