www.coop.cz homepage magazínů
Zákaznický magazín
 Číslo 2/2003
*Vybráno z obsahu...
*Úvodník
*Zlatý středník 2002
*Kradla jako straka
*Chorvatské speciality
*Poznáváme krásy
Chorvatska

*Lunární kalendář Krásné
paní - červen

*Sezónní pomocníci
do domácnosti

*Lunární kalendář Krásné
paní - červenec

*Zelené koření
*Lunární kalendář Krásné
paní - srpen

*Na chalupě
s Waldemarem
Matuškou

*Jak si připravit
zmrzlinové poháry

*Pestré letní saláty
*Pětkrát kafe s chladičem!
*Léto a slunce
*Nápoje s bublinkami

*Základní informace

 Archivy Zákaznického
 magazínu
*Potraviny
*Stavebniny

 Zlatý středník 2002 - 1. ročník soutěže
 tištěných firemních publikací
Jako se každý pokrm připravuje z určitých ingrediencí, tak i vyhlášení výsledků a předání cen soutěže by se mělo skládat z nezbytných součástí. Přestože si každý šéfkuchař svá kulinářská tajemství střeží, necháme vás alespoň nahlédnout pod pokličku předávání cen soutěže tištěných firemních publikací "Zlatý středník".

logo Zlatý středník 2002

Soutěž Zlatý středník je soutěž firemních tištěných periodik a neperiodik určených k reprezentaci či prezentaci výrobků vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Je podporovaná mnoha renomovanými profesionálními organizacemi (časopisem Strategie, Marketingovým klubem ČR, Českou marketingovou společností a Asociací Public Relations Agentur). Vyhlašovatelem této soutěže je PR Klub.

Slavnostní vyhlášení výsledků letošního 1. ročníku soutěže se konalo dne 12. března 2003 v prostorách Andel's Hotel Prague na Praze 5. Jednou z 82 přihlášených publikací byl také Zákaznický magazín Potraviny. Objevil se tu po boku přihlášených publikací vysoké úrovně společností velkých jmen jako je Česká pojišťovna, Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, McDonald's, Český Telecom nebo RadioMobil.

vyhlášení výsledků

V odborné porotě pro hodnocení publikací zasedly kapacity svého oboru - fotograf a dlouholetý vedoucí oddělení fotoreportérů Mladé Fronty DNES Herbert Slavík nebo grafik a ilustrátor Vladimír Nagaj. Dalším známým jménem v porotě byl šéfredaktor časopisu Strategie Vladimír Bystrov, zástupce České marketingové společnosti Jan Herzmann, zástupce Marketingového klubu ČR Jiří Prošek, výkonný ředitel Asociace Public Relations agentur Luděk Kraus a porotu uzavíral předseda PR Klubu Marek Hlavica.

Kritériem hodnocení tištěných firemní publikací v soutěži Zlatý středník bylo, mimo jiné jednotný grafický styl, jazyková úroveň, žánrová pestrost, úroveň fotografií a ilustrací, kreativita, přehlednost a vyváženost témat.

Certifikát profesionální úrovně

A jak tedy dopadlo slavnostní vyhlášení vítězů? Vavříny vítězství si odnášejí nejenom tři nejlepší tištěné firemní publikace (Volvo auto, T-Mobile, ČSA Revue), ale mezi oceněnými Certifikátem profesionální úrovně je i Zákaznický magazín Potraviny. Nám nezbývá nic jiného než pogratulovat a těšit se na podobné další úspěchy!

(jm)


cara
© 2001 - 2003 COOP Centrum družstvo
Realizace DELEX s.r.o.

Zákaznický magazín 2/2003

 Starší vydání
Zákaznický magazín 1/2003 1/2003

Zákaznický magazín 4/2002 4/2002