A také my pro Vás jednu výraznou změnu máme. Po sedmi letech pravidelného a velmi úspešného (soudě alespoň podle pozitivních reakcí z Vašich dopisů) vydávání časopisu Zákaznický magazín COOP jsme se rozhodli změnit jeho grafickou úpravu. Měla by být modernější a odpovídat tak současným nárokům na magazín tohoto druhu. S pomocí výraznějších fotografií má za úkol vtáhnout Vás do děje, který v článcích popisujeme. Doufáme, že v našem "staronovém" časopise naleznete zalíbení a Zákaznické magazíny si budete nadále střádat pro budoucí generace. Budeme rovněž velmi rádi, pokud nám do redakce napíšete Váš názor, komentář či připomínky k této nové podobě.
To však není jediná změna, na niž se můžete těšit! S dalšími novinkami se budete setkávat i při pohledu do regálu v největší české obchodní síti prodejen. COOP Centrum družstvo totiž nadále rozšiřuje řadu svých privátních značek nazvanou Coop Quality Standard. Kategorii Non Food (neboli v překladu nepotraviny) obohatí další položky až do celkového počtu 200 výrobků a kategorie Food (tedy potraviny) bude rovněž postupně přibírat více a více položek, aby Vám v závěru letošního roku nabídla zhruba 400 privátních produktů. O privátních značkách Vás pravidelně informujeme a nemělo by tedy být pro Vás překvapením, že se jedná o výrobky charakteristické svou vysokou kvalitou a přitom velmi přijatelnou cenou. Pro jejich přiblížení jsme počínaje tímto číslem přichystali nový seriál reportáží s názvem Pohled do výroby. Napoprvé se vypravíme do Choceňské mlékárny, kde budeme společně s Vámi sledovat produkci pomazánkového másla Ranko, jež právě patří mezi privátní značky Coop Quality Standard. Zároveň budeme velmi rádi, pokud se zúčastníte soutěže, která souvisí s tímto privátním výrobkem.
Přejeme Vám krásné jaro a hodně úsměvů se sluníčkem nad hlavou. Hlavně však pohodu doma, v práci i při nakupování v družstevních prodejnách!