www.coop.cz homepage magazínů
Zákaznický magazín
 Číslo 1/2005
*Vybráno z obsahu...
*Nespíme na vavřínech
*Zákon o ochraně
spotřebitele

*O mléce a mléčných
nápojích

*Bigos je polským králem
*Polský Krakov
*Dagmar Kludská
*Od Popeleční středy
do Velikonoc

*Historie spotřebních
družstev

*Na počátku bylo
mléko

*Lunární kalendář Krásné
paní - březen

*Bylinkářská poradna
*Lunární kalendář Krásné
paní - duben

*Grapefruit
*Květák
*Lunární kalendář Krásné
paní - květen

*Zdraví a krása
ve vločkách

*Ingredience v čínské
kuchyni

*Jarní úklid organismu
*Dejte si pozor na "apríl!"
*Zelí: zdraví ze soudku

*Základní informace

 Archivy Zákaznického
 magazínu
*Potraviny
*Stavebniny

 Nespíme na vavřínech - úspěšných sedm
 let s Vámi
Život je změna. Stejně jako po létě přichází podzim, tak i jaro střídá zimu. A nemůže tomu být jinak pochopitelně ani v letošním roce. Spolu s jarem se naše příroda probouzí ze zimního spánku, nastává velikonoční veselí se spoustou beránků, bochánků nebo nádivek a zamilovanými páry s prsty propletenými jako pomlázka se to všude jenom hemží...

nový vzhled magazínu

A také my pro Vás jednu výraznou změnu máme. Po sedmi letech pravidelného a velmi úspešného (soudě alespoň podle pozitivních reakcí z Vašich dopisů) vydávání časopisu Zákaznický magazín COOP jsme se rozhodli změnit jeho grafickou úpravu. Měla by být modernější a odpovídat tak současným nárokům na magazín tohoto druhu. S pomocí výraznějších fotografií má za úkol vtáhnout Vás do děje, který v článcích popisujeme. Doufáme, že v našem "staronovém" časopise naleznete zalíbení a Zákaznické magazíny si budete nadále střádat pro budoucí generace. Budeme rovněž velmi rádi, pokud nám do redakce napíšete Váš názor, komentář či připomínky k této nové podobě.

To však není jediná změna, na niž se můžete těšit! S dalšími novinkami se budete setkávat i při pohledu do regálu v největší české obchodní síti prodejen. COOP Centrum družstvo totiž nadále rozšiřuje řadu svých privátních značek nazvanou Coop Quality Standard. Kategorii Non Food (neboli v překladu nepotraviny) obohatí další položky až do celkového počtu 200 výrobků a kategorie Food (tedy potraviny) bude rovněž postupně přibírat více a více položek, aby Vám v závěru letošního roku nabídla zhruba 400 privátních produktů. O privátních značkách Vás pravidelně informujeme a nemělo by tedy být pro Vás překvapením, že se jedná o výrobky charakteristické svou vysokou kvalitou a přitom velmi přijatelnou cenou. Pro jejich přiblížení jsme počínaje tímto číslem přichystali nový seriál reportáží s názvem Pohled do výroby. Napoprvé se vypravíme do Choceňské mlékárny, kde budeme společně s Vámi sledovat produkci pomazánkového másla Ranko, jež právě patří mezi privátní značky Coop Quality Standard. Zároveň budeme velmi rádi, pokud se zúčastníte soutěže, která souvisí s tímto privátním výrobkem.

Přejeme Vám krásné jaro a hodně úsměvů se sluníčkem nad hlavou. Hlavně však pohodu doma, v práci i při nakupování v družstevních prodejnách!

(jm)


cara
© 2001 - 2005 COOP Centrum družstvo
Realizace DELEX s.r.o.

Zákaznický magazín 1/2005

 Starší vydání
Zákaznický magazín 4/2004 4/2004

Zákaznický magazín 3/2004 3/2004