www.coop.cz homepage magazínů
Zákaznický magazín
 Číslo 1/2006
*Vybráno z obsahu...
*Úvodník
*Každá rada drahá
*Beránek Marshall
*Stále širší nabídka
*Pizza připravená s láskou
*Benátky: Pohádkové
lagunové město

*Lunární kalendář na
březen

*Jaro žádá jarní vzhled
*Lunární kalendář na
duben

*Privátní značky na vašem
stole

*Lunární kalendář na
květen

*Jogurty Ranko pro každý
den

*Jak žít zdravě
*Nejčastější otázky
o ptačí chřipce

*Domácí lékárnička ocení
systém

*Dobroty z ledového
království

*Test: Jaký jste zákazník?
*Jak vlastně vypadá
český zákazník

*Penzijní připojištění
*Říše snů Ivany Reginy
Kupcové–Sádlové

*Zpěvačka Radůza:
Necítím se být rebelkou

*Vyséváme zeleninu

*Základní informace

 Archivy Zákaznického
 magazínu
*Potraviny
*Stavebniny

 Privátní značky jsou dobrou volbou:
 Stále širší nabídka
Pokud jste se již někdy setkali s pojmem privátní značky neboli vlastní značky, víte, že se jedná o řadu výrobků, které mají svůj specifický obal a které můžete koupit pouze v řetězci, ke kterému tento výrobek patří.

Coop hranolky starý a nový obal

Se zaváděním privátním značek v řetězci COOP jsme začali v období let 1998–1999. Vymysleli jsme osobitou grafiku – vám jistě dobře známou – skládající se z našich družstevních barev (bílá + zelená + oranžová) a názvu COOP. Tak vznikla kategorie privátních výrobků diskontní řady Náš výrobek pro Vás, tedy produktů, které jsou určeny vám, méně náročným spotřebitelům, již dáváte přednost nákupu zboží za co nejnižší cenu při standardní kvalitě. V minulém roce jsme obaly těchto privátních značek graficky vylepšili a výrobky tak získaly modernější vzhled. Pro lepší rozpoznatelnost byla tato řada nazvána COOP klasik. V současné době se v našich prodejnách můžete setkávat s více než 90 druhy těchto produktů.

logo Coop klasik

Druhou skupinu privátních značek představuje řada COOP Premium. Společně se slovenskými a maďarskými kolegy pro vás do ní vybíráme výrobky té nejvyšší kvality. Oproti jiným kvalitním značkovým výrobkům vám toto zboží nabízíme za přijatelnou cenu. Patříte-li ke spotřebitelům vyhledávajícím na našem trhu opravdu kvalitní zahraniční zboží, je tato řada určena právě vám. Obal těchto zatím 15 výrobků snadno poznáte podle zlaté pečeti Coop Quality Euro.

logo Coop klasik

Třetí, nejnovější řada našich privátních značek, nese označení COOP Quality standard. Tato řada vám garantuje, že si koupíte moderní značkový výrobek, který je ovšem při porovnání s jiným značkovým zbožím levnější. Vy, kteří chcete kupovat kvalitní značkové produkty, ale přitom nechcete zbytečně vydávat peníze za známé a drahé značky, si tuto řadu jistě rázem oblíbíte. Důležitým prvkem je zde garantovaná kvalita – všechny výrobky jsou pod stálou kontrolou skupiny COOP. Výrobky jsme rozdělili do dvou základních skupin: nepotravinářské a potravinářské zboží. Do první kategorie spadají výrobky z oblasti kosmetiky, čisticích a pracích prostředků, dámské hygieny, hobby a elektro, dětské kosmetiky a výrobků pro domácnost. Tato řada obsahuje v současné době přibližně 200 položek. Kategorie potravinářského zboží bude obsahovat celkem 400 výrobků, z nichž je v současné době na trh uvedena asi polovina.

logo Coop Quality Standard

Výhledově pro vás též připravujeme řadu výrobků označenou logem COOP Nature product, kam budou zařazeny – jak již jejich název napovídá – zdravé a zdraví prospěšné potraviny.

pomazánkové máslo Ranko

Byli bychom rádi, kdybyste se do našich obchodů rádi vraceli a kromě širokého sortimentu zde našli příjemné prostředí i personál. Máme více než tři tisíce prodejen a naleznete je jak ve městě, tak na venkově. Proto nejrozšířenější skupinu privátních značek – tedy Coop Quality standard – prezentujeme mottem Na dosah ruky. To znamená, že COOP vám bude vždy nablízku.

Ing. Josef Holub,
ředitel COOP Centra


cara
© 2001 - 2006 COOP Centrum družstvo
Realizace DELEX s.r.o.

Zákaznický magazín 1/2006

 Starší vydání
Zákaznický magazín 4/2005
4/2005

Zákaznický magazín 3/2005
3/2005